330 $

Похід Туреччиною 2024: Вся Лікійська стежка (10 днів)

Туреччина – це дуже мальовнича країна, її омиває 4 моря та через неї проходять численні гірські хребти. Багато хто чув про Лікійську стежку, це 500км найкрасивіших краєвидів. Умовно вона поділяється на Східну, Західну та Центральну частину. Ми багаторазово проходили усі ці частини. На цьому маршруті ми зібрали найкращі ділянки з усієї Лікійської стежки, пам’ятки, природні та рукотворні. Переїзди будуть на автобусах та таксі, у разі великої групи найматимемо великі мікроавтобуси. Ночівлі у більшості в наметах, але рюкзаки легкі, тому що ми докуповуємося продуктами кожні 2 дні. Є можливість зробити опцію, де всі ночівлі будуть у пансіонатах.
Головні моменти маршруту Вся Лікійка:

• Ціна:
    330 $
  • Дати
День 1: Зустріч в Анталії на автовокзалі( otogar) -переїзд в Гойнюк каньйон - Каньойн-Улупинар (10 км пішки)

Група збирається в аеропорту Анталія або одразу ж на автовокзалі У кого вечірній або обідній рейс повинен прилетіти на день раніше. В Анталії багато недорогих затишних хостелів та апартаментів. Зібравшись на автовокзалі, ми переїжджаємо до Гойнюка — початкового пункту нашої подорожі. Далі наймаємо таксі та їдемо до каньйону Гойнюк. У каньйоні нас здивують своєю красою гострі скелі та бірюзові озера. Оглянувши каньйон ми повернемося назад до його початку і дорогу на Анталію. Тут ми сядемо на автобус на Улупинар. Приїхавши до Улупинара ми можемо повечеряти в одному з його чудових ресторанів, де готують форель з місцевих рибогосподарств. Після вечері ми рушимо через чудовий сосновий ліс і незабаром станемо на нічліг у дуже гарному місці біля джерела та річки. Вночі ми можемо сходити до вогнів Химери, щоб побачити, як сині язички газового полум’я б’ють із землі.

День 2: Улупинар - Хімера (вічні вогні) - пляжі Чіралі (5 -10 км)

Після сніданку ми піднімаємось на гору Хімера (Янарташ), на ній знаходяться вічні вогні. За легендою, Химера — це страшне чудовисько, давньогрецький герой Беллерофонт вразив його, а крилатий кінь Пегас утоптав Хімеру в землю. Джерело вогнів – це газове родовище. У районі Хімери знаходяться руїни стародавніх храмів. У селищі Чиралі ми зупинимося на одному з кемпінгів. Пляж Чиралі вважається одним з найкрасивіших в цілій Туреччині Ми пройдемося по пляжу до відомого комплексу античних руїн Олімпус.

День 3: Найкрасивіший перехід вздовж моря Чиралі-Бухта Бейчик-Буку (11 км)

Сьогодні ми йдемо у бік Текірови. Місцева стежка вважається однією з найкрасивіших на морському узбережжі. Сосни, пляжі бухти неможливо відвести око. Надвечір ми зупинимося у бухті Клеопатра або раніше на симпатичному пляжі біля джерела з водою.

День 4: Перехід у Текерову та переїзд у Демрі – перехід до пляжу Адріакі (10км)

Після сніданку продовжуємо перехід уздовж моря мальовничою стежкою і приходимо на відомий курорт Текірова. Далі ми сідаємо на автобус і їдемо до міста Демре (Міра). Тут ми оглянемо храм Миколи Угодника, амфітеатр і рушимо до пляжу Адріакі.
Заночуємо в гарному лісі в гирлі солонуватої річки, що впадає в море.

День 5: пляж Адріакі – місто Сімена (Калекой) (12 км)

Вранці ми починаємо рух прекрасною стежкою. Ми проходимо біля білих пляжів, які не поступаються красою Мальдвінам. Дорогою трапляються різні цікаві руїни, такі як стародавні Лікійські Саркофаги та інші споруди. Далі стежка йде звивистих заток фіордів та острівців у море. Ось і Сімена – унікальне місто! Просто над морем ставимо наш табір. За бажання в Сімен можна сходити в ресторан і оглянути підводні руїни.

День 6: Учагіз – Каш – Патара (Калекой) (9-14 км)

Вранці ми перейдемо до містечка Учагіз, де сядемо на автобус або таксі і переїдемо до міста Каш (25 км). Оглянемо це ошатне і яскраве містечко, і переїдемо на автобусі в містечко Гелеміш (Патара). Тут ми зупинимося в одному з пансіонатів і підемо оглядати найдавніший парламент світу та інші пам’ятки знаменитої Патари. Але найкрасивіше – це величезні піщані дюни біля моря, ми піднімемося на них і зустрінемо там захід сонця.

День 7: Патара-Фетхіє - Олюденіз - Західна Лікійка-Кірме (10 км)

Сьогодні ми залишаємо Патару і переїжджаємо автобусом до міста Фетхіє. Звідси – на таксі в Олюденіз до початку Західної Лікійки. Ми йдемо прекрасною стежкою з карколомними видами на море, схилами Баба Даг. Заночуємо на галявині біля лісу біля джерела, біля підніжжя гори Баба Даг.

День 8: Кірме - Фаралія- Долина метеликів 8км

Сьогодні ми пройдемо через мальовниче селище Кірмі і спустимося в Фаралію, яка знаходиться прямо на долині метеликів, – дуже красиве селище. Ми обійдемо долину метеликів з різних боків зробимо чудове фото та повернемося до Фаралії. Далі таксі і в Фетхіє. В Фетхіє ми переночуємо в недорогому готельчику або прямо в наметах над містом. Оглянемо це чудове місто погуляємо по його набережній.

День 9: Фетхіе-аеропорт Даламан-бухта Сарсала- пляж Даламан 13км

Сьогодні ми виїдемо автобусом в Даламан, або аеропорт або місто, далі сядемо на таксі і переїдемо в чудову бухту Сарсала. Звідси ми піднімемося на гірку, пройдемо біля напрочуд гарного озера Косагюль і по дуже красивій стежці, над дикими бухточками моря, вийдемо на пляж Даламан. Звідси відкривається чудовий вид на захід Сонця.
Ми переїдемо в містечко Дальян на таксі, де заночуємо в чудовому готельчику Мінта.

День 10: Даламан-Кавн-Черепаший пляж 7 км

Вранці на веселому човні ми переправимося на протилежний бік річки Дальян і пройдемося до античного комплексу Кавн. Тут є амфітеатр, руїни та гора, з якої чудово видно дельту річки Дальян. Ми повернемося в місто, і наймемо баркас на Черепаший пляж. Цей чудовий пляж є дуже красивий.
Ввечері чи завтра вранці можна відлітати. Похід Кращими місцями лікійської стежки вдався! Радимо пройти ділянки цієї великої стежки, що сподобалися, детально і не поспішаючи!

Анталия – каньйон Гойнюк – Каньйон- Улупинар – Химера –
пляж Чирали – бухта Бейчик-Буку – Демре – Симена – Каш – Патара – Фетхие – Олюдениз – Кирме – Фаралия – Долина бабочек – Сарсала – Даламан – Черепаший пляж

Додаткові витрати:

Всього 150 – 220 євро
У вартiсть похода включено:
  • Послуги інструктора-провідника
  • 3-разове харчування на маршруті (крім міст)
  • Використання громадського спорядження
  • Групова аптечка
  • Консультація менеджера з купівлі квитка та вибору спорядження
  • Газове та вогнищеве обладнання
У вартiсть похода не включено:
  • Прокат особистого спорядження
  • Ночівля в пансіонатах, за бажанням
  • Трансфери до початку маршруту та до місця повернення
  • Вхід на архітектурні сайти( за бажанням)